Naši společnost Prosperity Financial Services a.s. jsme v roce 2014 založili s touhou měnit, překonávat a rozvíjet zavedené standardy a s vizí stát se lídrem v oblasti poradenství a finančních služeb. Veškeré naše konání a dosažené výsledky jsou definovány hodnotami, kterými jsou špičková kvalita poskytovaných služeb, dlouhodobost a profesionalita.
spokojených klientů
uzavřených smluv
spolupracovníků
Hlavním pilířem pro naplnění našich vizí vždy byli a budou lidé, kteří Prosperity tvoří.
V našich týmech pracují zapálení kolegové, kteří mají silný vnitřní motor, využívají svou invenci a schopnosti, kteří oceňují tvůrčí prostor s autonomií i osobní odpovědností a pro které je odměnou i radostí dosahování výsledků, posouvání věcí i sebe sama a společně prožívaný úspěch. Nejsme přehnaně hierarchičtí, formální a zkostnatělí a dáváme prostor všem pracovitým, ambiciózním, ale vždy čestným lidem. Zakládáme si na otevřené komunikaci a férovém přístupu k sobě navzájem.
Proto si vždy dáváme záležet na tom, abychom se dobře poznali a zjistili, zda disponujete kvalitami, které jsou pro naše poslání i kulturu klíčové, abyste se v Prosperity cítili „mezi svými“. Budeme k Vám upřímní. V Prosperity nemůže pracovat každý a naše zásady platí bez ohledu na to, jestli uvažujete o kariéře obchodníka nebo specialisty.
Ať už budete pracovat na naší centrále v AZ Toweru v Brně, Boskovicích, Ostravě nebo některé z našich 24 obchodních poboček v ČR, vždy oceníte reprezentativní a moderní prostory s kvalitním vybavením a s neomezeným přísunem kávy.
Na rozdíl od jiných odvětví zůstává trh finančních služeb stabilní i v turbulentních dobách. Prosperity si stabilně drží růstovou trajektorii navzdory všem výzvám, kterým česká společnost v posledních letech čelila.
Jsme výkonově orientovaní a tomu odpovídá i naše filozofie v odměňování. Máme transparentní pravidla a mimořádný výkon umíme ocenit.
Setkáte se s mnoha zajímavými výzvami, při jejichž řešení se naučíte mnoho nového a které Vás posunou dál. Ve společnosti máme propracovaný systém vzdělávání a certifikací. Rádi dáváme příležitost i nováčkům, které podporujeme na jejich cestě.
Máme nastavena určitá pravidla, abychom vůči sobě drželi rovné podmínky, nicméně primární jsou především výsledky a osobní přístup každého z nás. Jinak řečeno, nehrajeme na hodiny prosezené v kanceláři.
V poradenské sekci vás čekají soutěže o firemní dovolené v exotických destinací. Keňa, Mexiko, Bali...jen si vybrat!
V průběhu roku pořádáme pro spolupracovníky firemní konference i za účasti významných hostů, různá sportovní klání nebo jiné neformální a dobrovolné aktivity v podobě večírků či výjezdů.
Do 2 týdnů dostanete odpověď
Provozní ředitel
Po absolvování studií v ČR a Velké Británii zasvětil svou profesní dráhu efektivnímu řízení týmů, managementu, procesnímu řízení a kultivaci pracovního prostředí. Úspěšně působil v odvětvích zákaznické péče, HR, IT, byznysu či pojišťovnictví. Má rád nové výzvy, inovace a úspěšně dotažené projekty. V naší společnosti pomáhá s akcelerací růstu a dalším rozvojem. Mimopracovní čas věnuje především rodině a váží si každé příležitosti, kdy se může aktivně protáhnout, ať už v přírodě nebo na hřišti.
Právník a compliance specialista
Více než 13 let zkušeností z advokacie, bankovnictví a finančně zprostředkovatelských společností. Odborník na nastavování a optimalizaci procesů a kontrolu jejich dodržování. Vždy připraven pomoct a poradit s jakýmkoliv dotazem. Spíše než nekonečné teoretické diskuse jej vždy zajímají praktické dopady. Rozplétač gordických uzlů. Ve volném čase dřív horolezec a dobrodruh, dnes manžel a táta s vášní pro dobrodružnou literaturu. Motto: „Žádná práce neodolá naší tlapce!“ (doma má dvě malé děti)